מסלולים לפרסום ברדיו

  • 01
    עסקים חדשים/קטנים
    מסלול לעסקים חדשים וקטנים
    קד"מ + חבילת תוכן + תשדירים החל מ-3000 ש"ח
  • 02
    עסקים בינוניים
    מסלול לעסקים בינוניים
    מסלול תוכן מורחב תשדירים מורחב + דיגיטל 360 החל מ- 19,000 ש"ח

    לרדיו 91 קהל מאזינים קבוע, מאות אלפים שבוחרים בנו בכל פעם שהם נכנסים לרכב שלהם, פרסום ברדיו 91 מאפשר לכם להגיע לקהל מאזינים מיוחד במחיר ההגון ביותר

  • 03
    התאמה אישית לביצועים
    חבילת פרסום ההתאמה אישית מבוסס ביצועים ואסטרטגיה.
  • 04
    קהל היעד

    לרדיו 91 קהל מאזינים קבוע, מאות אלפים שבוחרים בנו בכל פעם שהם נכנסים לרכב שלהם, פרסום ברדיו 91 מאפשר לכם להגיע לקהל מאזינים מיוחד במחיר ההגון ביותר

  • 05
    מיתוג

    החדרת המותג שלכם למודעות ע"י פרסום מבוסס שמע הינה הדרך החזקה ביותר, פרסום ברדיו מאפשר לכם בכל רגע נתון לבנות את המותג שלכם בקרב המאזינים של הרדיו

פרסום ברדיו

אומרים שהפרינט כבר לא רלוונטי, שהפרסום באינטרנט חזק מאי פעם, שעידן הערוצים המסחריים בטלוויזיה הביא את הפרסומות לקדמת הבמה כשהן מושקעות יותר מאי פעם – אבל כמעט ולא מדברים על פרסום ברדיו; ודווקא שם, מעל גלי האתר, חבויות הזדמנויות בעלות פוטנציאל אדיר שכמעט ולא ניתן להשיג כמותן באפיקי פרסום אחרים.

למה לפרסם ברדיו?

ראשית הבה נדבר על הפיל שבחדר: ברדיו לא רואים שום דבר. תשדיר ברדיו נקלט באוזניים, ללא מימד ויזואלי. יש מי שיראו בכך מגבלה, במיוחד בתקופה בה אנו סופגים כל כך הרבה מסרים דרך העיניים – אבל למעשה לעתים קרובות מדובר דווקא ביתרון: כל מה שצריך לעשות ברדיו הוא להשמיע קולות וצלילים, ואז לתת לדמיון של המאזינים לפרוש כנפיים. כך ניתן לייצר פרסומת שבה צי מטוסים ממלא את השמיים או להקת אריות שואגת בעוצמה מבלי שאף מטוס או אריה ישתתפו בה…

וכך טמון יתרון נוסף של פרסום רדיו: המחיר שלו הרבה יותר נמוך מזה של פרסום בכל אפיק אחר. כך מתאפשר לכל משווק, בין אם הוא אדם פרטי, בעל עסק קטן או חברת ענק, ליצור פרסומת בעלות נמוכה יחסית; אבל יותר מזה – לשדר אותה מספר פעמים רב ביממה וכך להגיע לקהל יעד גדול יותר. זאת לעומת פרסומת בטלוויזיה, למשל, שלא רק עולה סכומי עתק להפקה אלא גם לשידור.

זו אחת הסיבות לכך שמפרסמים רבים נוהגים לייצר קמפיין פרסומי באפיקים שונים שהרדיו הוא אחד מהם – פרסום ברדיו מחזק את הזכירות והמודעות למוצרים, למשל על ידי אזכור ססמאות שנאמרו בפרסומת טלוויזיונית. עם זאת, אין ספק שלפרסום רדיופוני יש תועלות רבות גם כאפיק פרסומי העומד בפני עצמו.

מי שישמע

מאזיני הרדיו הם רבים, שונים ומגוונים: חלק אוהבים לשמוע תכניות אקטואליה, חלק מעדיפים מוסיקה, ומתוכם יש שמזמזמים שירים ישראליים ויש מי ששובר את השיניים בלהיטים מחו"ל; יש מי שמאזין לרדיו רק בפקקים בדרך לעבודה ויש מי שעושה זאת בהפסקת הצהריים במשרד; יש מי שלא יכול לעשות את הספונג'ה האחרונה של יום שישי בלי רדיו ברקע, ויש מי שאוהב לטייל בארץ בשבת עם חלון פתוח ורדיו בקולי קולות…

במילים אחרות, פרסום ברדיו מאפשר פילוח מצוין של קהל היעד על פי מאפייני גיל או חתך סוציואקונומי. כך למשל, מוצרים שמיועדים לקהל צעיר ניתן לפרסם במהלך תכניות של מוסיקה עכשווית, לעומת מוצרי ביטוח או תזונה שמיועדים לקהל מבוגר יותר שאותן נהוג לשדר במהלך תכניות אקטואליה – וזה מבלי להזכיר פרסום עבור קהל יעד ערבי או דתי בתחנות הייעודיות לקהל זה.

בשורה התחתונה: פרסום ברדיו, גם היום, ועל אף שתדמיתו משום מה עשויה להידמות פחותה מאלה של אפיקים אחרים, יכול להיות אמצעי פרסום יעיל מאוד, יצירתי, זול ואפקטיבי הן בפני עצמו והן כתוספת לקמפיין פרסומי רב-ערוצי.

פרטים נוספים במחלקת שיווק ומכירות: 052-4447224

עקבו אחרינו בפיסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם