מה תפקידו של משרד פרסום

כאשר מחפשים משרד פרסום, יש להכיר את דרכי הפעולה שלו, מה הוא אמור למתג וכן, על משרדי הפרסום, להכיר את יעדי החברה לעומק, את מוצריה וכמובן את קהל היעד. היכרות זו, תועיל היטב ביצירת קמפיין פרסומי יעיל ואפקטיבי.

למעשה משרד הפרסום, צריך לאפיין את צרכי הלקוח ורק אז, עליו לנקוט בשלבים הבאים שהם: קידום מכירות, חידוש באמצעות מוצרים חדשים, הדגשת החוזק של המותג, פנייה ללקוחות חדשים וכן, שימור לקוחות קיימים. פרסומאים מקצועיים, פועלים ליצירת קמפיין יעיל, אשר ימשוך את תשומת ליבם של הצרכנים.

פרסום נכון, יידע, יספק מידע יעיל ועוד. פרסום המוצר או השירות, חייב להיות ממוקד בכיוון של הקהל הפוטנציאלי, מה שיעורר השפעה חיובית על הלקוחות בתהליך של זיהוי המותג. היום במיוחד, כולנו יודעים כי התחרות היא קשה וכל עסק או חברה, מעוניינים לפרוץ קדימה וליצור לה מרחב של קהל צרכנים שיאהב את המוצרים או השירות.

איך לבחור נכון משרד פרסום?

תחילה עלינו לדעת מה היעדים והמטרות, כך שכאשר נהיה ספציפיים יותר, נוכל לשאול את  מנהלי השיווק או הפרסומאים ממשרד הפרסום, שאלות נכונות כך שנקבל עליהן תשובות מדויקות. ראשית, הדירו את התקציב ואת קהל היעד, באילו פלטפורמות קהל יעד זה נמצא ותוך כמה זמן, תחזירו את ההשקעה על הפרסום. בדרך זו, תוכלו לסנן את האפשרויות הלא רלוונטיות ולהתמקד בעיקר.

משרד פרסום יעיל, יהיה כזה שיש לו מאגר לקוחות מוכר ורב. בקשו לראות תיק עבודות של קמפיינים פרסומיים, שאלו אם המשרד מפרסם באמצעות המדיה, מה העלויות ועוד. תיאום ציפיות חשוב מאין כמוהו ולכן משרד שעומד מאחרי ההבטחות שלו יקיים אותן. בדרך זו, ניתן יהיה למנוע אי הבנות וכאבי ראש מיותרים.

משרד פרסום יעיל ומקצועי, לא יחייב אתכם לתקופה ארוכה ויאפשר לכם לבחור את המשך ההתקשרות עימו. משרד פרסום יעיל ומקצועי, יהיה שקוף ויתנהל מולכם בשקיפות אם התקציב, המהלכים שהוא ינקוט למיתוג העסק או החברה שבבעלותכם ועוד.

כמה נהוג לשלם למשרד פרסום?

בכדי לנהל נכון תקציב יש להבין תחילה אילו משתנים יכולים להשפיע על מחיר הפרסום ראשית, יש להבין את האופי והמורכבות והקמפיין הנבחר. האם התשלום כולל דמי ניהול? לרוב התשלום נגזר גם לפי שעות העבודה של הפרסומאים כאשר פרסום של קמפיין יכול לכלול פרסום ברדיו, בפייסבוק, ושאר הרשתות החברתיות, כתבות בעיתונים המוכרים ועוד.

נהוג להשקיע בין 10%-20% אם זהו עסק חדש ובעסק וותיק ניתן יהיה לרדת ל-7%. אם אתם מעוניינים להרוויח בכל חודש 20,000  ₪,יש להשקיע סכום של 2000-4000 ₪ בחודש, כאשר מדובר על עסק חדש.

למה אצלכם?

למרות שהיום הפרינט כבר לא רלוונטי, הפרסום באינטרנט חזק יותר מתמיד אבל דווקא פרסום ברדיו, חזר לקדמת הבמה. אנשים רבים מאזינים היום לרדיו ולתחנות מוכרות ואהבות במיוחד. ישנן הזדמנויות של פרסום ברדיו הן בעלות פוטנציאל אדיר שלא ניתן להשיג באפיקי פרסום אחרים.

תשדירי פרסום ברדיו, נקלטים לנו באוזניים. המחיר של פרסום ברדיו נמוך מה שמאפשר לשלם מחיר נמוך על פרסום אפקטיבי מעין כמוהו. אצלנו בערוץ רדיו לב המדינה. לתחנת רדיו לב המדינה ישנו קהל מאזינים קבוע של מאות אלפים ופרסום בתחנת רדיו זו, הופך ליעיל, כאשר אתם מגיעים לקהל המאזינים הרב ביותר במחיר ההגון ביותר.

רדיו לב העיר, מציע מסלול לעסקים קטנים הכולל קידום מכירות, חבילות תוכן ותשדירים וכן, גם מסלול לעסקים בינוניים אשר כולל מסלול תוכן מורחב, מסלול תשדירים מורחב ודיגיטל.

עקבו אחרינו בפיסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם