פרסום בשלטי חוצות

שלטי חוצות מצליחים לא פעם בבניית מותגים וביצירת מומנטום משמעותי. המפרסמים בשלטי חוצות בוחרים בקפידה את השלטים אשר עליהם הם יפרסמו על מנת שהפרסומים אכן יגיעו אל העיניים הנכונות. מוכר הסיפור (אמתי או לא?) של חברת פרסום אשר בחר לפרסם באזור מגוריו , באזור המשרד ובשלטים בדרך לעבודה של שותף פוטנציאלי שלו.

בכך הוא יצר אצל השותף הפוטנציאלי את התחושה כי מפרסם זה הוא מפרסם איכותי שמצליח לשטוף את הארץ בשלטים. התכנון החכם של אותו מפרסם גרם לכך כי השותף הפוטנציאלי אכן קם והיה לשותף מעשי…

פרסום בשלטי חוצות – מסרים קצרים וממוקדים

חשוב לדעת כי בפרסום חוצות יש לשים דגש על מסרים קצרים, קליטים ‎וממוקדים. את הפרסום רואים הנהגים תוך כדי נסיעה. אם הנהג יחלוף פעמיים שלוש ביום על יד אותה פרסומת ויראה לשניות אחדות את הפרסום הוא איכשהו יחדור לתודעתו. זאת בשונה מהפרסום באינטרנט המאפשר להיכנס ולבדוק לעומק כל מוצר שמתפרסם.

מה ניתן לפרסם בהם?

מוצרי פרסום לעסקים ממש לא חסרים, וניתן למצוא כאלה בכמויות. החל מפרסום דיגיטלי, ועד לפרסום בשלטי חוצות. בדיוק כמו העלאת מאמר לאתר חדשות גדול, שבדרך ככל מגיע עם תנאים. גם בפרסום שלטי החוצות יש תנאים, לא כל אחד יכול לפרסם. וחוץ מזה יש תנאי מידות לתוכן, למעצב הגרפי, ועוד ועוד. אז מה ניתן לפרסם בהם? כמעט הכל. החל מחבילות נופש ברגע האחרון, ועד לביגוד וחנויות חדשות במתחם קניות גדול.

פרסום בשלטי חוצות – באיזה אפיק פרסום הכי כדאי להשקיע?

למעשה קיימים סוגים רבים ושונים של שלטי פרסום. כל אחד מהם נועד למטרה שונה, לפלח שוק אחר, לרמת חשיפה אחרת לשידור מסרים שונים וכמובן לתקציבים בטווחים משתנים.

שלטי ענק בצומת מרכזי

שלטי ענק המוצבים בצמתים מרכזיים, הם מיועדים לצורך חשיפה בפני קהל גדול ורחב במיוחד. הפרסום מייצר אפקט עוצמתי במיוחד כי כידוע המדיום הוא המסר. הפרסום הזה משדר הן ללקוחות והן למתחרים ולספקים כי מדובר בחברה גדולה וחזקה.

קסטרו היו הראשונים שפרסמו בשלטי החוצות על נתיבי איילון. שלטים אלו בסייעו לרשת במידה משמעותית והפכו אותה למובילה בשוק האופנה.

שלטים בתחנות האוטובוסים והרכבות

קהל היעד של אותם השלטים הם בעיקר אנשים פרטיים כמו גם חיילים ולעיתים גם אנשי עסקים הנוסעים בתחבורה הציבורית. הפרסומים במקומות אלו עשויים להיות ממוקדים הן בהתאם לאזור הגאוגרפי והן בהתאם לקהל היעד של אלו העושים שימוש בתחבורה הציבורית באותו אזור.

פרסום על אוטובוסים

הפרסום על גבי האוטובוסים בדומה לפרסום על תחנות האוטובוסים, זהו פרסום שאפשר למקד אותו ולהשיג כיסוי גאוגרפי ממוקד.

פרסום אלקטרוני על מסכי ענק

הפרסום האלקטרוני עשוי להיות אותו פרסום שהוכן לשידור בטלוויזיה. פרסום כזה יוצר רושם עוצמתי יותר ביחס לפרסום הדומם.

שלטי הכוונה

שלטי הכוונה באזור של העסק עשויים כמובן לכלול גם כן פרסום על העסק ועל המוצרים. בכך נחשפים בפני תושבי האזור כמו גם בפני עוברים ושבים.

שלטים חריגים

אפשר ליצור שילוט חריג שיצליח למשוך את העין בגלל החריגות של השלט בנוף. כך לדוגמא אפשר ליצור שלט בצורה מסוימת כמו צורה של בקבוק שתייה מוגז כפרסום לחברה המייצרת משקאות או תמונה גדולה של מכונת כביסה עם תוף מסתובב כדי ליצור תחושה משכנעת ואמתית. פרסומים אלו לוכדים את העין ויוצרים את האפקט הרצוי.

עקבו אחרינו בפיסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם