פרסום בתחנות אוטובוס

עולם השיווק מגייס לעזרתו את כל מה שיכול לסייע לו להגיע לחשיפה בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו. אז היום, כבר לא מסובך כל כך להגיע לעיניו ומשם לליבו ואחר כך לכיסו של הלקוח. המדיה הדיגיטלית המפותחת מאפשרת ללקוח למצוא כל מוצר או שירות נצרך לאחר שהוא נחשף לפרסומים של כולם.

אך למרות ההתפתחות בתחום הפרסום הדיגיטלי, אנחנו עדים לכך כי עדיין יש רבים המשקיעים בפרסום המסורתי בשיטה העתיקה של פרסום חוצות. אחד המקומות הכי מקובלים לשלטי פרסום הם בתחנות האוטובוסים.

למה בעצם מצאו המפרס

פרסום בתחנות אוטובוס – למה בתחנת האוטובוס?

מים אפשרות של פרסום בתחנות אוטובוס כמיקום אפקטיבי ואסטרטגי לצורך הפרסום? יש לך כמה וכמה סיבות.

כי המציאות מוכיחה שזה אפקטיבי

בראש ובראשונה ישנה הסיבה הפשוטה. כי זה פשוט אפקטיבי ויעיל. המציאות הוכיחה כי הפרסום על תחנות האוטובוסים הוא פרסום יעיל ואנשים שנחשפים לפרסום הזה פשוט 'קונים' את המידע ובעקבות כך הם גם ירכשו את המוצר.

כי בתחנה משעמם…

בתחנת האוטובוסים עומדים או יושבים אנשים הממתינים לאמצעי התחבורה שיאספו אותם. לעיתים ההמתנה הופכת למורטת עצבים ממש והשעמום המטריף מניע את הממתינים לחפש בדל תעסוקה. אם יש משהו מעניין לראות או לקרוא, הם יעשו את זה. כך אפשר בקלות להחדיר מסרים באמצעות מודעות על התחנות. המסר מחלחל בין אם האנשים רוצים בכך ובין אם לא. המציאות בשטח מוכיחה אחר כך כי אכן הפרסום היה במקום הנכון.

כי אפשר לפלח את הפרסום

כאשר הפרסום מיועד לתחנות האוטובוסים, אפשר ליצור פרסום בהתאם לאזור הרצוי, הן מהבחינה הגאוגרפית והן בהתאם לאוכלוסייה המסתובבת באותו אזור. כך ניתן קלות להגיע אל קהל יעד מדויק ולפילוח הנכון לאותו מוצר או שירות.

כי הפרסום לא כל כך יקר

מדובר בפרסום שהוא לא כל כך יקר ביחס לפרסומים בפלטפורמות שונות כמו בשלטי חוצות באזורים גדולים וכמובן שזהו פרסום זול יותר ביחס לפרסום ברשתות הטלוויזיה או אפילו הרדיו.

למי זה מתאים?

בדרך כלל זה מתאים ומיושר לבעלי עסקים בינוניים-גדולים. מתאים גם לעסקים קטנים בתקציבים נמוכים, כל זאת משתנה בהתאם לסביבה שהתחנה מצויה בו. והדבר גם מתאים לחברות הסעה גדולות שמעוניינות בפרסום ממוקד. או כמו שאומרים: "לרכב על הגל".

במקרים מסוימים חברות הסעות גדולות מאפשרות לשלב פרסום על גבי האוטובוסים במקביל לתחנות האוטובוסים, מה שמאפשר לייצר חשיפה מוגברת עבור המפרסמים.

איך מפרסמים בתחנות האוטובוסים?

אז נכון שהפרסום בתחנות האוטובוס עשוי להיות תעסוקה טובה לממתינים הנמצאים שם בעל כורחם ומתלהבים מכל מילה שעשויה להפיג את השעמום שלהם. מנגד, רבים הנחשפים לפרסום, נחשפים במהלך נסיעה כאשר הם חולפים על פני התחנה. מסיבה זו חשוב לשים לב כי המסרים של הפרסום יהיו מסרים קליטים, קצרים וממוקדים.

אפשר כמובן להוסיף בתחתית המודעה גם אותיות קטנות המפרטות מעט יותר על המוצר או על השירות המתפרסם, זאת לטובת אלו שיש להם את הפנאי לעיין ולקרוא. אך המשפט הראשי בצירוף התמונה או האיור המרכזי, הם אלו שאמורים לעשות את העבודה בצורה הכי מהירה והכי קליטה.

נעזרים באנשי מקצוע

כדי להצליח עם פרסום בתחנות אוטובוס בסגנון נכון ואפקטיבי שיענה על כל הכללים ויוביל כמובן לתוצאות הרצויות, חשוב מאוד לפנות אל אנשי מקצוע מתחום הפרסום שיבטיחו לנו כי הפרסום אכן ישיג את מטרתו.

עקבו אחרינו בפיסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם