פרסום לעסקים קטנים

שיווק מסורתי איננו נחשב מונח חדש והוא חלק מאותם דברים שנחשפו אליהם הרבה לפני הקדמה שמחזיקה בידיה לא מעט שיטות של שיווק מצליחות. באמצעות שיווק מסורתי ניתן למעשה לפנות לקהל יעד ממוקד באמצעות שיטות מקוונות ומגוונות וכך למעשה להגדיל את רף הלקוחות ועל הדרך לשמור על הקהל הקיים. 

מבין מגוון מודעות מקוונות את השיווק המסורתי ניתן לזהות כאשר נתקלים גם במודעות הקונבנציונאליות שבהן אנו נתקלים על בסיס קבוע וזה קשור בכתבי עת, עיתונים, שידורים באמצעות אמצעי תקשורת, דיוור ישיר כמו מייל ואפילו שלטי חוצות או פליירים מקוונים. 

במהלך השנים התפתח מאוד השיווק המסורתי וכך גם טכניקות המכירה שלו המושתתות על השירות או המוצר, מחירו, מיקומו ובסופו של דבר קידומו הנכון. בעידן בו כולם יודעים שלא ניתן  להתעלם מהמשפך השיווקי רבים וטובים לא מוותרים על השיווק המסורתי שמטרתו מטרה אחת – לנצח את כל שאר המתחרים ולבדל את המוצר או השירות המוצע על הצד הטוב ביותר. 

מהן טכניקות השיווק המסורתי ואיך פרסום לעסקים קטנים משתלב עם העולם הדיגיטלי

העולם החדש כבר כאן ואם פעם זה בא לידי ביטוי רק בעיתונות וניירת שהרי היום השיווק הדיגיטלי נוחל את ההצלחה שרבים וטובים מדברים עליה. כיום רבים וטובים צועדים לכיוון ההצלחה הדיגיטלית והשילוב המסורתי ויכולים להגיד בגאווה "יש לכם את אותו מוצר אבל לא את אותו שירות".

רוצים להיות חלק מהצלחה זו? לפני הכול מה שעליכם לעשות זה  לנבור עמוק בנבחי השיווק המסורתי ולהבין איך זה פוגש אתכם ואיך פרסום לעסקים קטנים מסורתי יכול להועיל גם למוצר או השירות שלכם לשגשג בהתאם. 

טכניקות השיווק המסורתי – כך עושים את זה נכון 

ראשית לפני הכול בואו ונתייחס למוצר/שירות עצמו היות ושיווק מוצלח מתחיל קודם כל בהבנת המוצר שלו, המטרות שלו ומי קהל היעד. זה יכול להיות שירות מוחשי או בלתי מוחשי החשוב הוא להבין למי אתם פונים ומה מבדל אתכם מהאחרים. 

הדבר הנוסף הוא להבין בכמה אתם מתמחרים את המוצר? את המחיר חשוב לקבוע לפי הביקוש, הרווחים וכד'.

 לאחר מכן מדברים על הקידום עצמו וכאן לא בוחלים בשום דבר בדרך אל ההצלחה ופוגשים גם את המודעות והפרסום המסורתי שיודע להשתלב היטב עם כל השאר ולהישיר מבט לקהל היעד הספציפי ולסייע לכם להשיג את המטרה – הגדלת רף המכירות ביחס למתחרים שממתינים לכם בפינה. 

בסיכומו של דבר, שיווק מסורתי ייקח את המוצר שלכם למקום הכי טוב שאפשר ולצד העולם הדיגיטלי יציב את מה שצריך מול קהל היעד המתאים מבלי לפגוע בהגעת לקוחות פוטנציאליים תוך כדי שמירה על הלקוחות הוותיקים והטובים. 

למידע אודות פרסום ברדיו לעסקים קטנים חייגו: 050-5969511

עקבו אחרינו בפיסבוק

עקבו אחרינו ביוטיוב

עקבו אחרינו באינסטגרם